четвер, 1 березня 2012 р.

Вебінар допомагає вирішувати сучасні проблеми розвитку освіти

«Майкрософт Україна» за підтримки порталу rabota.ua запустила сайт Office Guru, де можна пройти тест на знання Microsoft Office та отримати безкоштовний сертифікат, що стане у нагоді старшокласникам у підготовці до дорослого життя.
Тест Office Guru також можна використовувати як додатковий елемент навчання та контролю знань учнів.
Ініціатива «Майкрософт Україна» допоможе за 10-20 хвилин перевірити рівень володіння Word, Excel, PowerPoint, Outlook та OneNote на прикладі найсучаснішої версії пакету Office 2010.
Окрім перевірки знань тест має також освітню функцію – допомагає дізнатись нові функції Office 2010.
Запитання тесту містять посилання на відповідні розділи довідки сайту office.microsoft.com, що сприяє самостійному освоєнню учнями пакету за допомогою довідкової системи.
Після проходження тесту можна дізнатись правильні відповіді на всі запитання, щоб підвищити свій рівень знань.
Пройти тест Office Guru можна на сайті www.microsoft.ua/officeguru.
Обговорення проекту ведеться також у групах Microsoft Office у соціальних мережах Facebook тавКонтакте.

вівторок, 17 січня 2012 р.

Доля оволодіння вчителями ІКТ залежить від директорів шкіл і родичів учителів

З такими інноваційними пропозиціями погодились учасники нарад, що присвячені плануванню роботи Інститутів післядипломної педагогічної освіти на наступний рік
Профільне міністерство продовжує наради з ректорами інститутів післядипломної педагогічної освіти, що покликані поліпшити діяльність закладів у 2012 році.

За повідомленням міністерства, найбільшу дискусію серед учасників викликає питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та подолання комп’ютерної безграмотності вчителів.

Учасники наради дійшли думки, що в регіонах комп’ютерна грамотність учителів залежить, насамперед, від директора навчального закладу.

"Той директор, який провів моніторинг ситуації, чітко поставив завдання щодо вирішення проблеми, знайшов резерви й можливості, що не потребують додаткового фінансування, зміг успішно вирішити проблему. А резервів для подолання комп’ютерної безграмотності було названо достатньо: навчання учитель – учитель; учень – учитель; університет – школа; діти, онуки учителя тощо, які вільно володіють комп’ютером і можуть допомогти", - ідеться в повідомленні прес-служби Міністерства освіти.

Учасники наради також зазначили, що найголовніша вимога до сучасного директора школи, як тест на відповідність своїй посаді – це володіння ІКТ, та підтримали необхідність внесення відповідних змін до нормативних документів, повідомили в Міносвіти.

Необхідно зазначити, що на початку тижня заступник міністра освіти Борис Жебровський,запевнив громадськість, що у 2011 році вдалось ліквідувати комп’ютерну неграмотність учителів.

Таку заяву, що викликала "здивування" вчителів шкіл, заступник міністра зробив під час зустрічі з чиновниками Європейської Комісії з питань освіти та культури.

Він зокрема зазначив: "На початок 2011 року лише 40 % учителів уміли користуватись комп’ютером. За попередньою інформацією, на кінець 2011 року 100 % учителів оволоділи комп’ютерними технологіями. Цей рік став роком ліквідації комп’ютерної неграмотності вчителів".

Про наявність у загальноосвітніх навчальних закладах необхідних технічних умов для організації процесу навчання вчителів у міністерстві не повідомили.

Нагадаємо, у відповідності з планами міністерства кожен учитель, незалежно від рівня своєї кваліфікації, до кінця цього року має орієнтуватися в інформаційному просторі, повинен уміти отримувати інформацію й оперувати нею, відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.

З цією метою, у червні поточного року відомством були надані відповідні методичні рекомендації, що містили алгоритм навчання вчителів основам ІКТ і вимоги до рівня оволодіння вчителями комп’ютерною технікою.

Зокрема вчителі, які оволодіють навичками користувачів ПК, мають створювати текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації; використовувати локальні мережі та бази даних; здійснювати анкетування, діагностування, тестування, а також розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал) та поєднувати готові електронні продукти у своїй професійній діяльності.
Посилання за темою:

Образовательный проект "ІНТЕРШКОЛА"

Основная задача «Интершколы» – подготовить школьника к использованию информационных технологий как инструмента достижения успеха в жизни.


Примите участие в конкурсе




Конкурс репортажей (блогов)
"А у нас..."..



Фотоконкурс
"Разные, мы все такие разные"


Конкурс заміток
"Невідоме про відоме"


Всеукраїнський конкурс-захист
творчих робіт

субота, 24 грудня 2011 р.

В Україні стартував інноваційний проект «Альфанетшкола»

30 березня 2011 року у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту під головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського відбулася нарада за участі директорів 100 шкіл м. Києва та Київської області щодо запровадження освітньої програми «Альфанетшкола».

Головна мета програми полягає у створенні навчально-освітньої системи, яка впровадить у навчальний процес модель використання глобальної мережі Інтернет і проведення відео-уроків найкращих учителів, у тому числі, вon-line-режимі.

Програма «Альфанетшкола» допоможе:

  • зробити провідних учителів доступними для усіх бажаючих;
  • забезпечити дітям-сиротам та дітям-інвалідам, які позбавлені можливості відвідувати школу, безпосередній доступ до якісних знань;
  • дати можливість дітям, які були відсутніми на тому або іншому уроці, подивитись урок в режимі он-лайн, не виходячи з дому або у запису;
  • вирішити проблему підготовки до екзаменів і тестування, оскільки кожен учень завжди може звернутися до архіву уроків і подивитись попередній або незасвоєний урок.

Ідея, метод, зміст і логотип програми «Альфанетшкола»запатентовані і охороняються міжнародним правом. Програма має міжнародний статус, оскільки її реалізація здійснюється у декількох країнах одночасно.Україна бере участь у міжнародній освітній програмі «Альфанетшкола»з 2010 року. Експеримент проходив протягом березня-травня 2010 року в 5 школах м. Києва.

Як підсумок: 85% опитаних учителів, 81% батьків і переважна більшість учнів підтримали ідею впровадження програми «Альфанетшкола» у школах України.

Процес впровадження проекту відбуватиметься за такими етапами:

  • І етап – 2010 р. – 2011 р.: 100 шкіл м. Києва та Київської області;
  • ІІ етап - 2011 р. – 2012 р.: Автономна Республіка Крим, міста Донецьк, Львів, Одеса, Дніпропетровськ, Запоріжжя, а також Донецька, Львівська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька області;
  • ІІІ етап – 2012 р. – 2014 р.: загальноосвітні середні школи усіх регіонів України.

Наказ МОНМС України № 302 від 1.04.2011 Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту

неділя, 20 листопада 2011 р.

Навчання вчителів ІКТ - діло рук самих вчителів

Будь-яка педагогічна технологія - це інформаційна технологія, оскільки основу технологічного процесу навчання складає отримання і перетворення інформації.
Більш вдалим терміном для технологій навчання, що використовують комп'ютер, є комп'ютерна технологія.
Комп'ютерні (нові інформаційні) технології навчання - це процес підготовки і передачі інформації, кого навчають, засобом здійснення яких є комп'ютер.
При підготовці до уроку з використанням ІКТ вчитель не повинен забувати, що це УРОК, а значить складає план уроку виходячи з його цілей, при відборі навчального матеріалу він повинен дотримуватися основні дидактичні принципи: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості та ін. При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює його.